суботу, 15 січня 2011 р.

майкоманія

     Сьогодні в Майці відбулась перша "майкоманія" - іншими словами обмін дитячими речами. І хоч це "перший млинець", кожен залишився задоволений. Поки мами раділи новій можливості допомоги одна одній, обмінювались речами і порадами, попиваючи  ароматний фруктовий чай або капучіно, діти частувались печивом, бавились і мріяли, щоб вечір не закінчувався.
 Дозволю собі переказати враження деяких учасників "майкоманії":

     "Я рада, що в нашому місті є люди і організації, які думають про дітей і про їх родини."(Наталя, 27 р.)

    "Справді, чого чекати допомоги від когось, якщо ми самі можемо допомогти одна одній" (Оксана, 30 р.)

    "У мене старша дівчинка і я тримала речі для другої дитини, але коли народився Богданчик, виявилось, що платтячка, спіднички і всякі рожеві речі нам не знадобляться... Не викидати ж їх - речі в нормальному стані, і зберігати їх нема змісту. А так я знаю, що хтось їх носитиме." (Надя, 32 р.)

    "Якраз збиралась малій купляти балонові штани (бо кажуть, що ще будуть і сніг, і морози),  а тут знайшлись якраз нашого розміру, ще й безкоштовно!"(Оля, 25).

    Я тішусь, що ідею "майкоманії" прийняли і підтримали. Обов'язково будемо повторювати подібні акції в майбутньому :)
Ви молодці!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар